05:30 | پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سهام بورسی

«وپترو» بار خود را بست
نماد برتر- «وپترو» که از ابتدای سال مالی جاری خود دست به پرتفوی خود نزده بود، در دو ماه اخیر بیش از 3 برابر سال گذشته سود فروش سرمایه‌گذاری‌ها شناسایی کرد.
"وهور" تنها فروشنده بود
نماد برتر- شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه ۱۳۹۹، تنها فروشنده و از واگذاری‌های خود ۷ میلیارد و ۴۹۶ میلیون ریال سود کسب کرد.
ارزش بازار "وسبحان" افزایش یافت
نماد برتر- ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری سبحان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه ۱۳۹۹، با افزایش ۸۰۴ میلیارد و ۳۹۵ میلیون ریال به ۳ هزار و ۱۹۵ میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال رسید.
"سرچشمه" به سود رسید
نماد برتر- شرکت سرمایه‌گذاری مس سرچشمه در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۵ میلیارد و ۸۱۹ میلیون ریال سود کسب کرد.
ارزش بازار "وپترو" افزایشی شد
نماد برتر- ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری صنایع پتروشیمی در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ دی ماه ۱۳۹۹، با افزایش ۲ هزار و ۹۷۸ میلیارد و ۱۹۸ میلیون ریال به ۲۵ هزار و ۴۲۸ میلیارد و ۲۷۶ میلیون ریال رسید.
بانک مرکزی با فروش سهام ایران مال مخالفت کرد / دستور سریع به بانک آینده
نماد برتر- بانک مرکزی با صدور اطلاعیه ای با واگذاری ۳۵ درصد از سهام شرکت توسعه بین‌الملل ایران‌مال به شرکت حامی کیان‌سازه توسط بانک آینده اعلام مخالفت کرد.
ارزش بازار "وبانک" افزایش یافت
نماد برتر- ارزش بازار شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹، با افزایش ۴۹ هزار و ۵۶۲ میلیارد و ۴۰۹ میلیون ریال به ۳۴۶ هزار و ۴۴۳ میلیارد و ۷۶۹ میلیون ریال رسید.
مروری بر پرتفوی آذر ماه "وهور"
نماد برتر- شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۵۷۱ میلیارد و ۶۱۹ میلیون ریال سود کسب کرد.
"شفا" ۱۲۶ میلیارد ریال سود کسب کرد
نماد برتر- شرکت سرمایه‌گذاری شفا دارو در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹، فروشنده و خریدار سهام چند شرکت بورسی بود و از واگذاری‌های خود ۱۲۶ میلیارد و ۳۰۹ میلیون ریال سود کسب کرد.
"وسخوز" فروشنده یا خریدار نبود
نماد برتر- شرکت سرمایه‌گذاری استان خوزستان در دوره یک ماهه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۱۳۹۹، خریدار و فروشنده سهام هیچ شرکت بورسی نبود.
وضعیت تراز ارزی بانک ملت و افزایش سرمایه از سود + عرضه اولیه دو زیرمجموعه
نماد برتر- مدیرامور مالی بانک ملت ضمن اشاره به تراز ارزی و افزایش سرمایه از محل سود انباشته اندوخته های ارزی از برنامه ریزی برای ورود دو زیرمجموعه به بورس تا پایان سال خبر داد.
پرتفوی بورسی «وتوصا» ۲۷.۱ هزار میلیارد ریال افزایش یافت
نماد برتر- گروه سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران در گزارش یکساله خود اعلام کرد که پرتفوی بورسی این شرکت با رشد ۲۷هزار و ۱۳۰میلیارد و ۷۲۹میلیون ریالی همراه شده است
پرتفوی بورسی "ومهان" ۲۴۸هزار میلیارد ریال رشد کرد
نماد برتر- شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان در صورت وضعیت پرتفوی بورسی خود از رشد ۲۴۸هزار و ۳۸۵میلیارد و ۶۴۶میلیون ریالی خبر داد.
پرتفوی بورسی "ومهان" ۲۴۸هزار میلیارد ریال رشد کرد
نماد برتر- شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان در صورت وضعیت پرتفوی بورسی خود از رشد ۲۴۸هزار و ۳۸۵میلیارد و ۶۴۶میلیون ریالی خبر داد.
دو شرکت جدید سرمایه گذاری استانی آماده گشایش در بورس شدند
نماد برتر- بورس تهران زمان گشایش نماد دو شرکت دیگر و جدید سرمایه گذاری استانی سهام عدالت را با سرمایه ۳۵ تا ۲۶.۳ هزار میلیارد تومانی اعلام کرد.